Vaga i manifestació contra la repressió a IGT Solutions, l’11 de març

Davant de l’immobilisme de les empreses per solucionar el conflicte a IGT Solutions, empresa subrogada d’eDreams, que ha acomiadat 18 persones i ha suspès de sou i feina a 22 durant 60 dies per haver exercit el dret a vaga el passat 19 de desembre. Entre aquestes persones s’hi troba el Comitè d’Empresa de CCOO amb 13 membres i un
delegat LOLS, dels quals 7 han estat acomiadats i 5 suspesos. Aquest atac i repressió a la llibertat sindical és inèdit i mereix la més contundent resposta per l’atac sense
precedents cap al sindicalisme de classe que representa CCOO.

És per això que s’han tornat a convocar mobilitzacions per al proper dimecres 11 de març a Barcelona:

– De 08.00 h a 10.00 h, piquet informatiu a l’entrada de l’empresa, pg. Zona Franca, 191-205
– A les 11.00 h manifestació des de carrer Diputació, 303, a la seu d’eDreams al carrer Bailén, 67.

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya posa a disposició autocars, per tal de facilitar el desplaçament a aquells companys i companyes que vulguin donar suport, aquest són:

– Tarragona: seu CCOO de Tarragona, Plaça Imperial Tarraco, Tarragona. Sortida 07.00 h.
– Girona: seu CCOO de Girona, Avinguda Josep Tarradellas i Joan, 22-24, Girona. Sortida 07.00 h.
– Lleida: explanada del Camp d’Esports-recinte esportiu, Av. del Doctor Fleming, s/n, Lleida. Sortida 06.00 h.
– Vallès Occidental: seu CCOO Vallès Occidental, estació autobusos, Sabadell. Sortida 07.00 h.
– Vallès Oriental: seu CCOO Vallès Oriental, Carrer de Pius XII, 5, Granollers. Sortida 07.00 h.

Feu clic per veure: