CCOO rebutja la decisió d’IQOXE de plantejar un nou ERO

CCOO rebutja la decisió de la direcció d’IQOXE de tornar un plantejar un ERO després que el Departament de Treball rebutgés el que van presentar al·legant causes de força major.

CCOO reitera, com ja va fer amb la presentació de l’anterior expedient temporal i com també va reconèixer la Inspecció de Treball en el seu informe, que en aquests moments tota la plantilla està ocupada en les feines de reactivació de l’empresa i l’ocupació és plena.

En aquest context, CCOO denuncia que la mesura que planteja l’empresa és la més lesiva per a la plantilla i que ha obviat altres mesures alternatives recollides en el conveni.

Així mateix, CCOO condemna que l’empresa hagi rescindit el contracte d’una de les víctimes de l’accident, quan ha tingut ocasió, sense ni tan sols esperar que li hagin donat l’alta a l’hospital.

Ambdues mesures demostren, un cop més, una manca total d’empatia per part de l’empresa que, en tot moment, prima els seus beneficis i interessos per sobre dels dels treballadors i treballadores.