La plantilla de Nissan porta la reivindicació pel futur de les plantes catalanes a la delegació del Govern

Aquest dimarts, 18 de febrer, es manifestaran des de la plaça de Catalunya

Les treballadores i treballadores de Nissan tornaran a mobilitzar-se aquest dimarts, 18 de febrer, per exigir a la multinacional un pla industrial de futur per a les plantes catalanes i de la resta de l’Estat. El comitè d’empresa els ha convocat demà, a les 18 hores, a la plaça de Catalunya, des d’on sortiran en manifestació fins a la delegació del Govern a Catalunya (c. de Mallorca, 278).

Un cop concentrats davant la delegació del Govern, està previst que es rebi els membres del comitè d’empresa, que demanaran la implicació de l’Administració per buscar solucions que permetin garantir la continuïtat de l’activitat de les plantes de Nissan i dels llocs de treball.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport i acompanyà les plantilles de Nissan en aquesta mobilització, i fa una crida a les treballadores i treballadores de les empreses auxiliars i de components a participar en aquesta acció. Així mateix, CCOO torna a demanar a la multinacional que es concretin les inversions compromeses i s’adjudiquin noves produccions a la fàbrica de la Zona Franca per garantir la continuïtat i l’estabilitat de la planta i dels llocs de treball, davant la incertesa actual, que posa en risc el teixit industrial del sector de l’automoció a Catalunya.