El sindicat denuncia l'actitud mercantilista de l'empresa, que pretén seguir incrementat beneficis a costa de la plantilla

CCOO rebutja l'ERO temporal que planteja IQOXE

La direcció d’IQOXE va comunicar ahir a la representació de la plantilla la seva intenció de presentar un ERO temporal durant els propers dies. Davant d’aquest anunci, CCOO d’Indústria de Catalunya manifesta el seu ferm rebuig a l’expedient.

CCOO no entén que l’empresa plantegi aquest ERO en un moment en què el volum d’activitat de la planta és màxim per  poder posar-la en marxa al més aviat possible, el conjunt de la plantilla està ocupada en alguna activitat i hi ha entre 50 i 100 treballadors d’empreses auxiliars treballant a la planta. A més, fa només un mes que el conseller delegat d’IQOXE va assegurar que es mantindria l’ocupació de la planta.

En aquest escenari, CCOO denuncia un cop més l’actitud mercantilista d’IQOXE, que pretén seguir incrementant els seus beneficis a tota costa i exigeix a la direcció de l’empresa que desisteixi en la seva intenció de presentar l’expedient.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de febrer de 2020