El sindicat reclama que les conseqüències no es carreguin sobre els treballadors i treballadores

CCOO lamenta la gestió alarmista d'algunes empreses que ha provocat la cancel·lació del Mobile World Congress (MWC)

Ahir a la tarda GSMA, com a associació que organitza el Mobile World Congress (MWC) que s’havia d’haver celebrat la darrera setmana de febrer a Barcelona, donades les cancel·lacions anunciades els darrers dies per part d’importants empreses que havien de participar en l’esdeveniment, va decidir anul·lar la celebració del congrés.

La celebració del MWC suposa un esdeveniment important en termes econòmics i d’ocupació per a Barcelona, l’Hospitalet i Catalunya sencera, i la seva cancel·lació requereix d’una estratègia coordinada entre administracions públiques, patronals i sindicats per avaluar el seu impacte a escala laboral, econòmica i local, i per poder afrontar les conseqüències.

CCOO de Catalunya lamentem que algunes empreses hagin fet una gestió alarmista de la crisi del coronavirus, i hagin passat per sobre de les recomanacions locals i internacionals, imenyspreant els efectes sobre el territori en termes econòmics i d’ocupació.

Com sempre, el nostre sindicat reclama que les conseqüències de la cancel·lació de la fira no es carreguin sobre els treballadors i treballadores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de febrer de 2020