En el Ple municipal celebrat ahir 29 de gener

Aprovada per unanimitat la moció sobre l'emergència d'escolarització a l'Hospitalet promoguda per CCOO, la FAPAC i el Casalet.

Foto Comissions Obreres, conjuntament amb la FAPAC i el Casalet Moviment d’Ensenyants van instar els grups municipals a la presentació d’una moció al Ple celebrat ahir 29 de gener.

Aquesta moció, entre d’altres mesures, insta el Departament d’Educació a la construcció de nous centres i a l’increment de personal i de recursos destinats a tot l’alumnat. Aquestes mesures són imprescindibles per esdevenir una veritable escola inclusiva i per atendre l’augment de població escolar dels darrers quatre cursos així com l’allau de matrícula viva rebuda en els darrers mesos.

La representant de CCOO va prendre la paraula al ple on es van poder manifestar i denunciar aquests fets abans de la votació. Finalment la moció va ser presentada pels Grups Municipals PSC i L’Hospitalet en Comú-Podem i va ser aprovada per unanimitat.

Davant d’aquests esdeveniments i amb l’objectiu d’informar-vos de l’estat d’emergència educativa a l’Hospitalet, així com de les accions programades per fer-hi front, us convocarem properament a una roda de premsa al local de CCOO a l’Hospitalet de Llobregat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de gener de 2020