Relleu de secretari general al capdavant de la Federació de CCOO de Serveis de Catalunya

Ramon González Monroy substituirà Luis Jiménez

En un emotiu i intens Consell Federal de CCOO de Serveis, celebrat en el dia d’avui a la seu del sindicat a Barcelona, el fins avui secretari general de la Federació, Luis Jiménez Mesa, ha posat fi als seus més de 10 anys al capdavant de la responsabilitat, per conseqüència de canvi de la seva situació laboral que passa a la prejubilació. D’ell s’ha ressaltat, de manera coincident, la seva proximitat personal, capacitat, fermesa i honestedat absoluta davant l’organització sindical que ha fet front en moments socials i laborals molt difícils i que ha enfortit i fet créixer.

Alhora, el Consell ha escollit Ramon González Monroy, fins ara secretari d’Acció Sindical de la Federació, com a nou secretari general. De 45 anys, prové del sector d’oficines i despatxos, i amb una ampla experiència i preparació sindical, destaca la seva capacitat per incidir sindicalment, de treball en equip i generosa disponibilitat.

El Consell ha comptat amb una important representació de companys i companyes dels sectors de Serveis que han format i formen part de l’organització, així com convidats i convidades de CCOO de Catalunya, territoris i federacions i també de membres de la direcció de la Federación estatal de CCOO de Servicios i territoris.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de gener de 2020