Demà oferiran una roda de premsa per explicar la situació que viuen les plantilles i anunciar diferents accions

Els comitès d'empresa de Nissan denuncien la manca de compromís de futur per a les plantes de Nissan a Espanya, després d'anunciar-se la fi de la producció de la x-class

Després que el director de Nissan Europe, Gianluca de Ficchy, anunciés ahir dimarts que Mercedes deixarà de fabricar al mes de maig el model de pick-up X-Class a la planta barcelonina, els Comitès d'Empresa de Nissan a Espanya convoquen una roda de premsa demà per explicar la situació d'incertesa que viu la plantilla i per anunciar les diferents accions que emprendran.
La finalització de la producció de la X-Class impactarà negativament encara més les produccions de Zona Franca i Montcada, però també repercutirà en el conjunt de les fàbriques de Nissan arreu de l'Estat.
La roda de premsa tindrà lloc demà, 30 de gener, a les 12 h a la sala de premsa de la UGT de Catalunya. Prèviament (11.45 h), els mitjans gràfics podran prendre muts de la reunió de les seccions sindicals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de gener de 2020