Igualtat, conciliació, protocol de prevenció d'assetjament i mediació de conflictes, polítiques inclusives de persones amb discapacitat, desconnexió digital i cobertura de baixes

CCOO signa el Pla d'igualtat a CaixaBank

Després de quatre anys d’intens treball, CCOO a CaixaBank ha signat el II Pla d’igualtat. En realitat, és molt més que un pla d’igualtat, perquè aquest nou macroacord desenvolupa sis aspectes fonamentals: igualtat, conciliació, protocol en cas d’assetjament, polítiques inclusives de persones amb discapacitat, desconnexió digital i cobertura de baixes, tot això amb millores reals i tangibles.

CCOO aconsegueix més i millors drets, i arriba a acords que milloraran les condicions de treball de tota la plantilla.

L’objectiu que CCOO a CaixaBank obté amb la signatura d’aquest gran acord és que les gairebé 29.000 persones que treballen en aquesta empresa ho faran en condicions de respecte i reconeixement a la seva labor diària.

Aquest macroacord mostra grans avanços i millores laborals pràctiques i efectives en igualtat, conciliació, promoció, retribució, salut, inclusió, temps de treball, treball remot i molt més.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de gener de 2020