Lluita digital 336. Especial sobre la 2a Assemblea sindical oberta

Aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat quinzenal, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, completa la informació de la revista en paper Lluita Obrera i afegeix un plus d’actualitat a la informació del sindicat.

En aquest número especial parlem de la 2a Assemblea sindical oberta, que es crea amb la voluntat de pensar com transformar la classe treballadora i a la societat des de la centralitat del treball, de la importància que té el treball per aconseguir una societat més solidària. Com desenvolupar projectes de vida digna sustentats en el valor de la comunitat i dels béns i serveis públics.

Fes clic per veure el número 336 del Lluita Digital, especial sobre la 2a Assemblea sindical oberta, .

Si encara no t’hi has subscrit, fes-ho ara!

Subscripció gratuïta al Lluita Digital.