Bloqueig patronal

CCOO, UGT i SIT convocaran aturades al servei d'autobusos de Barcelona el proper mes de febrer

Els sindicats CCOO, UGT i SIT a Transports de Barcelona (TB) han decidit convocar aturades al servei d’autobusos de Barcelona el proper mes de febrer. El proper dilluns es reuniran per valorar la situació de bloqueig patronal i presentar la corresponent convocatòria.

Els sindicats, majoritaris al comitè d’empresa, es queixen de la manca de resposta i la desídia de la direcció davant del 15 % de contractes precaris, l’augment de l’absentisme laboral (fins al 20 % per les actuals condicions de treball), i la manca de previsió empresarial amb la posada en marxa de la zona de baixes emissions (on van prometre l’augment de 50 autobusos més a la ciutat per a pal·liar l’increment de passatge, però que hores d’ara no han estat posats en funcionament).

Per a CCOO, la conducta de la direcció és irresponsable i per això el sindicat està disposat a iniciar el conflicte laboral després de mesos de negociació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de gener de 2020