La Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya organitza un viatge a Astúries

Será del 9 al 14 de juny d’enguany

En primer lloc, desitjar-vos un molt bon any 2020, que comença, ja ho veieu, amb riscos i esperança.

Us envio aquest correu per informar-vos de les activitats relaciones amb la cultura que proposem des de la Federació de Pensionistes i, més concretament, del viatge a Astúries que hem projectat, del 9 al 14 de juny de 2020.

Respecte a aquest viatge, alguns advertiments, que podreu comprovar si us llegiu el programa previst:

·Es tracta d’un viatge pensat especialment del punt de vista sindical i polític, donant un relleu especial, ben merescut, al paper de les dones en les lluites.

·També hi deixem un espai al mer “turisme”: visitem les ciutats d’Oviedo, Gijón y Avilés. I un dels matins, al gaudi de la naturalesa, recorrent l’anomenada Senda del Oso, un camí que segueix el trajecte d’un antic tren miner. Tot i això, també en aquestes activitats hi haurà, con rerefons, la memòria de les lluites.

·El viatge te certa exigència física. Dit d’una altra manera: és un no parar. Poseu-vos en forma abans! Però no patiu: hi haurà un pla B per a qui no es vegi amb cor de fer alguna de les activitats.

·Per raons d’infraestructura i, especialment, per les limitacions en el nombre de visitants en algunes de les instal·lacions, només és possible organitzar un grup de viatgers, 50 places com a   màxim.

Així doncs, obrim aquest enllaç per a què us inscriviu, si el viatge és del vostre interès. Els primers 50 inscrits (en l’ordre que ens vagin arribant) tindran assignada una plaça. La resta passareu a una llista d’espera per cobrir les places que puguin quedar lliures posteriorment. Quan es produeixi una baixa, us anirem avisant seguint l’ordre de la llista d’espera.

Per fer l’inscripció, clikeu  en aquest enllaç
https://forms.gle/bc48CBRF7deNxWa8A , introduïu les dades que es demanen i feu un clic a sota on posa SUBMIT i ja podeu tancar la pantalla.

Aquest link és el programa, clikeu per a obrir- lo i trobareu, programa, preus i els horaris dels vols.

Salutacions

Estrella Pineda