CCOO convoca vaga del 13 al 17 de gener a l’empresa d’ambulàncies Transport Sanitari de Catalunya

Juntament amb USOC, pel retard i fraccionament en l’abonament de les nòmines

El passat 30 de desembre de 2019 va tenir lloc a la seu de Barcelona del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC) l’acte de conciliació interposat per part de l’Agrupació d’Ambulàncies de CCOO pel retard i fraccionament en l’abonament de la nòmina de les treballadores i treballadors de l’empresa Transport Sanitari de Catalunya, SLU; en aquest acte han estat presents també representants del sindicat USOC.

Per part de l’empresa Transport Sanitari de Catalunya, no ha existit cap voluntat per revertir la mesura de fraccionar el 50% del salari a partir del dia 1 i la resta a partir del dia 7 de gener, però a més a més s’ha advertit a la plantilla que la situació actual s’ampliaria durant el següent trimestre, ja que la direcció no podia garantir fins al mes d’abril que la manca de liquiditat financera pugui estar solucionat per garantir el pagament puntual del salari.

Per part dels delegats dels diferents lots de l’empresa a Catalunya presents a l’acte, s’ha decidit convocar vaga, que haurà de ser ratificada per les diferents assemblees de treballadors/res.

La vaga (tret de canvis en l’acte de conciliació previst per al dia 10 de gener de 2020) s’iniciarà el dilluns 13 de gener a les 00.00 hores, amb una durada de 5 dies fins el divendres 17 de gener, amb la finalitat d’aconseguir que la liquidació i el pagament dels salaris es facin puntualment i documentalment en la data i el lloc convinguts, o d’acord amb els usos i els costums, l’últim dia del mes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de gener de 2020