Javier Pacheco assistirà a l'acte d'entrega que es fa aquest vespre a Barcelona

El sindicalista de CCOO Pere Colell, guardonat amb la Medalla al treball President Macià de la Generalitat

Aquest vespre, al Palau de la Generalitat de Catalunya, es fa l’acte d’entrega de les medalles i plaques al treball President Macià, una distinció que atorga el Govern de la Generalitat com a reconeixement a aquelles persones que hagin destacat per les seves qualitats o mèrits personals o pels serveis prestats en benefici dels interessos generals, dins el món del treball.

El company Pere Colell i Vilajosana és una de les persones que rebrà aquesta distinció en reconeixement a la seva trajectòria i aportació en l’àmbit sindical, on ha estat un referent en matèria de política industrial i ha contribuït decisivament a què la nostra organització, CCOO, desenvolupi una tasca d’anàlisi de la realitat sectorial i territorial de la indústria a Catalunya.

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, seran presents a l’acte d’entrega de les medalles i plaques al treball President Macià, que tindrà lloc aquest vespre, a partir de les 19 hores, al Palau de la Generalitat de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de desembre de 2019