Vaga a IQOXE pel desbloqueig de les negociacions i contra l’acomiadament de 3 treballadors

Avui dimarts, 17 de desembre

La plantilla d’IQOXE està en peu de guerra, després que la direcció hagi acomiadat 3 treballadors en plenes negociacions del pacte d’empresa. Aquesta decisió, juntament amb el bloqueig de les negociacions, han portat el comitè d’empresa a convocar una jornada de vaga avui dimarts 17 de desembre, a partir de les 6 hores, fins demà dimecres 18 de desembre a les 6 hores. El seguiment de la vaga per part del personal de producció ha estat del 100% i només han entrat a treballar els serveis mínims.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la vaga i exigim a l’empresa que rectifiqui en la seva actitud, readmeti les 3 persones acomiadades i s’assegui a negociar amb la voluntat de tancar un acord amb la representació dels treballadors i treballadores. No podem tolerar que mentre el grup al qual pertany IQOXE obté beneficis, l’empresa es negui a aplicar a la plantilla els increments salarials que els corresponen per sector, precaritzant les condicions laborals dels treballadors i treballadores.