La plantilla de TVC continua fent vagues parcials

Si no s’arriba a acords, seguiran a partir del 13 de gener

Adjuntem comunicat del Comitè d’empresa de Televisió de Catalunya (TVC):

UNA SETMANA MÉS DE VAGUES PARCIALS A TV3

La setmana de vagues parcials a TV3 ha començat amb l’aturada de 15’ enmig del Telenotícies Migdia. El Comitè d’empresa ha convocat una concentració per informar de la mediació sobre els temes en conflicte. Fins ara les converses han aportat alguns avenços condicionats a que el Departament d’Economia desbloquegi l’acord de les 35 hores de jornada. El Comitè també ha anunciat que, si no s’arriba a acords, es convocaran noves aturades d’una hora que afectaran l’emissió dels Telenotícies a partir del 13 de gener.

La pròxima vaga de 15’ d’aquesta setmana es farà el dimecres 18D en l’horari del Telenotícies Vespre i la següent serà el divendres 20D en l’horari de la telenovel•la “Com si fos ahir”.

Els treballadors reclamem la recuperació de les 35 hores de conveni, un Pla de renovació de plantilla amb jubilacions parcials i contractes de relleu, la substitució de les baixes i la contractació temporal pels pics de feina i l’estabilització de 80 contractes indefinits no fixos.

ACTUALITZACIÓ DEL CALENDARI DE VAGUES:
El 16D de 14.45-15.00 15 minuts en l’horari del TNM
El 18D de 21.20-21.35 15 minuts en l’horari del TNV
El 20D de 16.00-16:15 15 minuts en l’horari de la telenovel·la “Com si fos ahir”

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona,16 de desembre de 2019