Fullet ‘Coordinació de l’activitat preventiva i plans d’emergència’

Document informatiu per a delegats i delegades de prevenció inclòs en la convocatòria d’accions transversals AT2018-0082

L’objectiu d’aquest fullet informatiu és divulgar criteris d’actuació sindical i la normativa reguladora en relació a la coordinació d’activitats empresarials i mesures d’emergència, amb la finalitat de millorar el coneixement i la participació de les persones treballadores i dels delegats i delegades en aquestes activitats, així com la cultura preventiva en les empreses.

Feu clic per veure:

– El fullet ‘Coordinació de l’activitat preventiva i plans d’emergència’ (en català)
– El fullet ‘Coordinación de la actividad preventiva y planes de emergencia’ (en castellà)

Finançat per:
Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social. Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales.