Concentració davant de les botigues H&M per acomiadaments per emmalaltir

Feta a Barcelona el dimecres 11 de desembre de 2019

El dimecres 11 de desembre de 2019, CCOO ha convocat una concentració a Barcelona davant les botigues d’H&M de l’Avinguda del Portal de l’Àngel (números 9 i 20). El sindicat ha volgut manifestar el seu rebuig als acomiadaments de 5 treballadores per la via de l’article 52 d) de l’Estatut dels Treballadors, dies després que el Tribunal Constitucional avalés l’extinció del contracte de treball per causes objectives motivada per les faltes d’assistència justificades però intermitents. La Federació de Serveis de CCOO reclama la rectificació i que la direcció de l’empresa aturi aquesta pràctica. A la concentració també ha assistit el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Feu clic per veure:
-les fotografies de la concentració davant botigues d’H&M a Barcelona el dimecres 11 de desembre de 2019
-el vídeo amb declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a Barcelona el dimecres 11 de desembre de 2019