Concentració a Barcelona demà dimecres, 11 de desembre, davant les botigues del Portal de l'Àngel, d'11 a 13 hores, amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

CCOO denuncia l'abús que fa H&M d'acomiadar per emmalaltir

H&M a Catalunya ha acomiadat 5 treballadores per la via de l’article 52 d) de l’Estatut dels Treballadors dies després que el Tribunal Constitucional avalés l’extinció del contracte de treball per causes objectives motivada per les faltes d’assistència justificades però intermitents.

CCOO ha convocat una concentració a Barcelona, a la qual assistirà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, demà dimecres, 11 de desembre, davant les botigues d’H&M de l’Avinguda del Portal de l’Àngel (números 9 i 20), d’11 a 13 hores, per manifestar el seu rebuig, reclamar la rectificació i que la direcció de l’empresa aturi aquesta pràctica.

CCOO denuncia que la situació d’aquestes 5 dones acomiadades sota aquesta modalitat permet justificar acomiadaments de baix cost, generant una incertesa laboral entre la plantilla, creant por en emmalaltir i agafar la baixa.

La Secció Sindical de CCOO a H&M va comunicar a l’empresa el malestar i total rebuig davant aquesta decisió d’acomiadar aprofitant l’article 52 d), un rebuig que el sindicat també ha anat expressant des del moment de la modificació a través de la reforma laboral del 2012.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de desembre de 2019