Díptic informatiu per a delegats i delegades de prevenció inclòs en la convocatòria d'accions transversals AT2018-0083

Díptic 'Malalties professionals. Reconeixement i actuació dels delegats i delegades'

Foto Una malaltia professional és aquella que ha estat contreta a conseqüència de la feina per compte d'altri, que està inclosa en el quadre de malalties professionals de Reial decret 1299/2006, de 10 de novembre, i que està provocada per l'acció d'elements o substàncies que consten en aquest quadre per a cada malaltia professional.

És a dir, per al reconeixement de la malaltia professional i de les corresponents prestacions econòmiques, aquesta malaltia ha d’aparèixer en aquesta llista i l’activitat laboral realitzada t'ha de posar en contacte amb l'agent nociu que genera aquesta patologia.

Feu clic per veure:
- El díptic 'Malalties professionals. Reconeixement i actuació dels delegats i delegades' (en català)
- El díptic 'Enfermedades profesionales. Reconocimiento y actuación de los delegados' (en castellà)

Finançat per:
Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social. Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales.
05/12/2019