Demà dijous, 5 de desembre, a partir de les 10 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

CCOO organitza la "Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcional"

Demà dijous, 5 de desembre, a partir de les 10 hores, a la sala 11 del primer pis de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), el sindicat organitza la “Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcional”. La inauguració serà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Com cada any, es tracta d’una trobada amb entitats que representen les persones amb diversitat funcional (discapacitat), amb el compromís d’actualitzar les seves reivindicacions i treballar conjuntament per avançar en la igualtat d’oportunitats, la inserció laboral i social, l’autonomia personal i la dignitat d’aquestes persones.

La jornada té com a objectiu, d’una banda, fomentar el debat dels grups i el debat sobre el contingut del Pacte nacional per a les persones amb discapacitat que vol impulsar la Generalitat, així com els recursos que requerirà, i manifestar el posicionament i les propostes globals, confederals i transversals de CCOO de Catalunya sobre la inclusió sociolaboral i els drets de les persones amb diversitat funcional; i de l’altra, sensibilitzar les persones dirigents del sindicat per crear una plataforma reivindicativa per a les negociacions col·lectives i l’acció sindical.

Podeu accedir al programa complet a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de desembre de 2019