Vagues parcials de la plantilla de TVC

A partir d’avui dijous, 28 de novembre

Adjuntem comunicat del Comitè d’empresa de Televisió de Catalunya (TVC):

DIJOUS 28 COMENCEN LES VAGUES A TV3

Aquest dijous 28 de novembre comencen les aturades de 15 minuts del calendari de mobilitzacions per la recuperació de les 35 hores de conveni, la substitució de les baixes i la contractació en pics de feina, el Pacte de renovació de plantilla amb jubilacions parcials i contractes de relleu sense perdre més places i una solució pels més de 80 contractes indefinits no fixos.

Les assemblees de TV3 i Catalunya Ràdio han aprovat sense cap vot en contra els calendaris de vagues proposats pels comitès d’empresa.

Les primeres vagues es faran a TV3 en els horaris d’inici dels Telenotícies Migdia i Vespre i consistiran en una aturada de 15 minuts durant la qual s’emetran programes “enllaunats” relacionats amb la Marató. S’informarà amb rètols durant l’emissió del canvi de programació per la vaga de la plantilla.

Durant la vaga el Comitè d’empresa de TV3 ha convocat concentracions a les instal·lacions de l’empresa.

DIJOUS 28N, VAGA de 14.30-14.45 en l’horari del TNM, i de 21.00-21.15 en l’horari del TNV.

– Perquè reclamen que es compleixi l’acord de les 35 hores setmanals del conveni.
– Per la substitució de les baixes i la contractació pels pics de feina.
– Per un pla pactat de renovació de plantilla, sense perdre més places.
– Per la consolidació dels contractes indefinits no fixos.
– Perquè s’acabin la ingerència i les imposicions de l’Administració en la negociació col·lectiva a TV3 i la guerra entre conselleries que tot ho bloqueja: CAL UN CONTRACTE PROGRAMA URGENT.
– Perquè reclamem un nou Consell de la CCMA professional i independent del Govern i sense quotes de partit.

Barcelona, 28 de novembre de 2019