La plantilla d’IQOXE es mobilitza per exigir el desbloqueig de les negociacions del pacte d’empresa

El comitè d’empresa d’IQOXE (antiga IQA), de Tarragona, ha convocat un calendari de mobilitzacions davant el bloqueig de les negociacions del pacte d’empresa per part de la direcció.

Aquest dimarts, 26 de novembre, ha convocat assemblees a les 11.30 i a les 17.15 hores per informar la plantilla de la situació de bloqueig de les negociacions i de la convocatòria de mobilitzacions. La primera acció de protesta es farà el dijous 28 de novembre i serà una concentració informativa a les 7 h a les portes de l’empresa. També s’han convocat dues jornades de vaga els propers dies 11 i 18 de desembre.

El comitè d’empresa denuncia que la direcció està intentant allargar les negociacions, sense donar resposta a les propostes de la representació de la plantilla ni presentar cap contraproposta, i en dues ocasions no s’ha presentat a la reunió prevista. Una actitud que aboca la situació al conflicte.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les reivindicacions i a la mobilització de les treballadores i treballadors d’IQOXE, i insta l’empresa a asseure’s a negociar amb la voluntat de tancar un acord amb la representació de la plantilla.