CCOO valora positivament la sentència que declara la readmissió obligatòria dels 3 treballadors acomiadats per SLM

El Jutjat Social número 14 de Barcelona declara la readmissió obligatòria per part de SLM dels 3 membres del comitè d’empresa que van ser acomiadats el mes d’agost de 2018.

CCOO d’Indústria de Catalunya valora molt positivament aquesta sentència, ja que dona la raó als arguments defensats pel Gabinet Tècnic i Jurídic del sindicat, que ha portat el cas. Amb la readmissió dels treballadors ha quedat palesa la persecució sindical que han patit aquestes tres persones per defensar els drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores de SLM-T12.

CCOO celebra que, després de més d’un any, aquests treballadors puguin recuperar finalment el seu lloc de treball, i la plantilla recuperi els seus representants sindicals.

Secretaria de Comunicació de CCOO d’Indústria de Catalunya