CCOO del Baix Llobregat organitza un acte homenatge al sindicalista Juan Requena

Demà divendres, 22 de novembre, a les 19 hores, a la Biblioteca Pare Miquel a Esplugues de Llobregat (c/Àngel Guimerà, 106-108)

CCOO del Baix Llobregat, Esplugues En Comú-Podem i l’Ajuntament d’Esplugues organitzen un acte d’homenatge a Juan Requena, sota el títol “Un compromís militant per la igualtat i la solidaritat”, demà divendres, 22 de novembre a les 19 hores a la Biblioteca Pare Miquel d’Esplugues de Llobregat (c/Angel Guimerà, 106-108).

Juan Requena, que va morir el passat mes de febrer de 2019, va ser un destacat dirigent sindical a l’empresa Corberó d’Esplugues, regidor pel PSUC al primer Ajuntament democràtic de la ciutat, secretari general de CCOO de Pensionistes i Jubilats durant molts anys i va participar a diferents moviments i plataformes socials de la ciutat i la comarca del Baix Llobregat.

L’acte serà conduit per Joana Solsona, secretària general del Sindicat Intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, comptarà amb la intervenció de Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues i amb Lola Castro, regidora d’Esplugues En Comú-Podem a l’Ajuntament d’Esplugues, Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Durant l’acte es projectarà un vídeo de la figura de Juan Requena i se li lliurarà a la família un present com a reconeixement per la seva dedicació i el seu compromís amb la lluita sindical i dels treballadores i treballadores.

Barcelona, 21 de novembre de 2019

Agenda:
Divendres, 22 de novembre, de 2019
a les 19.00 hores
Biblioteca Pare Miquel – c/Àngel Guimerà, 106-108.
Esplugues de Llobregat