CCOO lamenta la mort del company Ramón Santana

Foto Lamentem la mort del company Ramón Santana Catalán, a l’edat de 74 anys. Actualment, era membre de la Comissió Executiva del sindicat intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central i representant de CCOO en el Moviment Pensions Dignes de Terrassa. La seva vetlla serà avui al Tanatori de Terrassa, Carretera de Montcada, 789, a partir de les 16 hores, i la cerimònia de comiat es farà demà divendres, 15 de novembre a les 11 hores en el mateix tanatori.

Va néixer a Batres ( Madrid), l’any 1945. Després de passar un temps a Còrdova, amb 17 anys va arribar a Terrassa on va entrar a treballar a l’empresa tèxtil Laniseda, on va començar la seva relació amb CCOO. Allà va arribar a ser president del comitè d’empresa i va haver de negociar el seu tancament. Posteriorment va assumir responsabilitats a la Federació Tèxtil del sindicat juntament amb l’històric Ramon Puiggròs. En aquest procés, en Ramón es va aficionar a la feina d’impressor i propagandista i amb López Bulla com a secretari general, va entrar en la impremta del sindicat on es va jubilar fa uns anys. Paral·lelament a la feina d’impressor, es va dedicar també durant anys a fer fotos per la revista del sindicat Lluita Obrera.

La nostra solidaritat i el nostre més sentit condol a la família i amics.

14/11/2019