Concentració davant la seu de Prysmian a Vilanova i la Geltrú

Dimecres 13 de novembre, en defensa de les plantes de Manlleu i de Montcada i Reixac

Les treballadores i treballadors de les plantes de General Cable de Manlleu i de Montcada i Reixac intensifiquen les mobilitzacions contra els ERO presentats per Prysmian Group per tancar les dues plantes. Aquest dimecres, 13 de novembre, traslladaran la seva protesta a Vilanova i la Geltrú, on es concentraran a partir de les 9 hores, davant la seu de Prysmian Cables Spain (polígon industrial Masia del Notari, C-15, km 2).

Amb aquesta acció volen denunciar la política empresarial de la multinacional Prysmian, que creix a costa de deixar morir les antigues plantes de General Cable i pretén deixar al carrer les prop de 500 persones que treballen a les fàbriques de Manlleu i de Montcada i Reixac.

Davant d’aquest escenari, les treballadores i treballadors també estan preparant diverses jornades de vaga per als proper dies a les dues plantes afectades pels expedients.

CCOO d’Indústria dona suport a aquesta mobilització en defensa dels llocs de treball i la continuïtat de les plantes de Manlleu i de Montcada i Reixac, i insta de nou a la multinacional a retirar els expedients.