Es convoca vaga d'11 a 12 hores el dimarts 5 de novembre a la seu de l'empresa al Prat de Llobregat

CCOO convoca mobilitzacions a BBVA IT España contra dos acomiadaments

Foto La direcció de BBVA IT España del centre del Prat de Llobregat han executat dos acomiadaments objectius a dos treballadors majors de 50 anys i amb més de 20 anys d’antiguitat, l’empresa al·lega haver fet molts esforços per reciclar-los quan no se’ls ha ofert cap formació. CCOO també denuncia que un d’ells està com a suplent a les llistes del sindicat en les darreres eleccions i a punt de substituir una recent baixa al comitè.

CCOO denuncia que són acomiadaments sense justificació (ni per causes organitzatives ni per situació econòmica) i més quan, darrerament, s’està ampliant la plantilla, que arriba a les 220 persones treballadores en aquest moment. CCOO ha intentat parlar amb la direcció de BBVA IT España per aturar aquesta pràctica inacceptable, ja que amenaça les persones treballadores de més antiguitat que vagin tancant projectes assignats.

Aquestes mobilitzacions comencen amb una vaga d’una hora (d’11 a 12 hores) per al proper dimarts, 5 de novembre, i es concentraran davant l’empresa al carrer Tamarius núm. 4-8 del polígon Mas Mateu, al Prat de Llobregat.
04/11/2019