CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona a Castellbisbal a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva erradicació

FotoCCOO de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’una dona a Castellbisbal, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest, es suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les dones i per erradicar la violència masclista com una qüestió d’Estat i destaca el compromís ferm en cooperar en la construcció d’una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualsevol de les violències.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família i entorn, i fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per erradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament erradicada.

CCOO de Catalunya recorda que compta amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, per qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.
01/11/2019