CCOO rebutja l’ERO de suspensió presentat per Ponsfil

L’expedient afecta la totalitat de la plantilla

La direcció de l’empresa Ponsfil (Ponts) ha comunicat a la representació dels treballadors i treballadores la presentació d’un ERO de suspensió temporal dels contractes de treball que afectarà la totalitat de la plantilla, integrada per 45 persones, per 240 dies en un període de 2 anys. L’empresa addueix causes econòmiques i productives per falta de comandes.

CCOO d’Indústria manifesta la seva preocupació davant d’aquest expedient, que és el segon que presenta l’empresa en els últims tres anys, i anteriorment ja n’havia presentat tres més, tant de suspensió com d’extinció de contractes. CCOO exigeix a l’empresa que estudiï mesures alternatives a l’expedient per tal de no perjudicar els treballadors i treballadores.

Ponsfil és una empresa del sector tèxtil que es dedica a la manufactura de filats d’estam i les seves barreges per a la confecció de gènere de punt, tapisseries, etc.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’octubre de 2019