Taula rodona sobre fiscalitat justa i empreses tecnològiques

Demà dimarts, 29 d’octubre, a les 19 hores, al Centre d’Estudis Cristianisme i Justícia (c/ Roger de Llúria, 13, Barcelona)

Demà dimarts, 29 d’octubre, a les 19.00 hores, a la sala d’actes del Centre d’Estudis Cristianisme i Justícia (c/ Roger de Llúria, 13, Barcelona) tindrà lloc la taula rodona “Per una fiscalitat responsable dels grans grups empresarials, especialment les tecnològiques”.

L’acte està impulsat per la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, de la qual CCOO de Catalunya és promotora. El presentarà Xavier Casanovas, director de Cristianisme i Justícia, i el moderarà Jaume García Vicente, membre d’Attac Catalunya, amb les intervencions de Carlos Cruzado, president del Sindicat de Tècnics del Ministeri d’Hisenda GESTHA; Isidre del Saz Cordero, advocat expert en dret fiscal, i Àlex Madariaga, membre d’Attac Catalunya, advocat i fiscalista.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’octubre de 2019