Prevenció de Riscos Laborals en el Teletreball

Teletreballa sense riscos

Foto

L'Àrea de Salut Laboral de l'FSC - CCOO, en coordinació amb el Sector de Telecomunicacions de FSC-CCOO, ha desenvolupat un projecte sobre el teletreball dins de les accions subvencionades per la Fundació Estatal de Prevenció de Riscos Laborals.

Aquesta campanya consta d'un vídeo i un díptic explicatiu sobre el teletreball des d'una perspectiva preventiva, a fi d'impulsar un teletreball sense riscos laborals. En aquest projecte, hi han participat delegades i delegats de diferents empreses del sector de telecomunicacions, com Telefònica, Orange i Vodafone, als quals agraïm la seva col·laboració.

Les empreses del sector de les telecomunicacions estan posant en marxa nombroses iniciatives sobre teletreball. La imatge que se sol tenir sobre aquesta modalitat organitzativa sol anar associada a escenes de persones en males postures, somrients, amb presència de nens, o assegudes en el sofà de casa.

Hem d'exigir un teletreball que compleixi tota la normativa de prevenció de riscos laborals, un teletreball que sigui avaluat, que abordi l'aïllament social, que s'adapti a la normativa preventiva referent a lloc de treball i que afronti el tecno-estrés amb mesures com la desconnexió digital.

Aquest projecte busca conscienciar a treballadors i treballadores, així com millorar les les seves condicions de seguretat i salut en l'activitat del teletreball.

Veure vídeo de la campanya

veure arxiu
25/10/2019