Concentració del col·lectiu de jubilats de BASF per la retallada de beneficis socials

Divendres 25 d’octubre, coincidint amb l’acte de celebració dels 50 anys d’implantació de la companyia a Tarragona

Aquest divendres, 25 d’octubre, el col·lectiu de treballadors i treballadores jubilats de BASF tornarà a concentrar-se per denunciar la retallada de drets i beneficis socials que els ha aplicat de manera unilateral la nova direcció de la companyia. Ho faran coincidint amb l’acte de commemoració dels 50 anys de la implantació de BASF a Tarragona, després que la resposta de l’empresa a les seves peticions hagi estat del tot irrisòria.

La concentració es farà a partir de les 16.30 h, davant el pavelló poliesportiu de la Canonja (carrer de l’alcalde Marian Fonts i Ciurana, 1), on està prevista la celebració d’aquest acte commemoratiu.

CCOO dona suport a la mobilització i a les reivindicacions del col·lectiu de treballadores i treballadors jubilats de BASF i insta l’empresa a fer marxa enrere en la seva decisió.