Nova jornada de vaga a la delegació d’Elecnor de Sabadell

Aquest divendres, 25 d’octubre, el comitè d’empresa de la delegació de telecomunicacions d’Elecnor de Sabadell manté la vaga parcial de 2 hores a l’inici de cada torn de treball davant la impossibilitat d’acostar posicions amb la direcció de l’empresa per millorar les condicions de treball de la plantilla.

En la darrera reunió amb la mediació de la Inspecció de Treball el comitè d’empresa va fer una última proposta a la direcció sobre un requeriment de la Inspecció de Treball que Elecnor està incomplint, i està a l’espera de la resposta de l’empresa en la reunió de mediació prevista per demà. Si Elecnor no atén la petició de la representació dels treballadors i treballadores, el comitè valorarà les accions legals i les mobilitzacions oportunes que cal emprendre per desbloquejar aquesta situació.