Mercè Puig, nova secretària general de CCOO de Tarragona

Escollida avui dimarts, 15 d’octubre

Avui dimarts, 15 d’octubre, s’ha escollit la nova direcció de CCOO de Tarragona, i Mercè Puig ha esdevingut la nova secretària general de CCOO al territori, en substitució de Vicente Moya. Mercè Puig és la primera dona a assolir la Secretaria General d’aquest territori.

A la nova secretària general l’acompanyaran, a la Comissió Executiva de CCOO de Tarragona, Elisabeth Foix (Organització), Mercè Haro (Acció Sindical), Enrique López (adjunt a Organització), Joan Canela (Formació i Finances), David Fernández (Salut Laboral), Verónica Rubio (Dones) i Laura Fages (Eleccions Sindicals, Arbitratge i Comunicació). Cal destacar el protagonisme que assoleixen les dones en aquesta nova direcció.

La Mercè Puig Cañellas és treballadora del sector sanitari, concretament del Pius Hospital de Valls, on és delegada sindical de CCOO des del 2007. Ha tingut diferents responsabilitats a la Federació de Sanitat de CCOO a Tarragona i al darrer congrés va assolir la Secretaria d’Organització d’aquesta unió intercomarcal.

Nova Comissió Executiva de CCOO de Tarragona