Demà, nova jornada de vaga parcial a la delegació de telecomunicacions d’Elecnor de Sabadell

El Comitè d’Empresa de la Delegació de Telecomunicacions d’Elecnor de Sabadell manté les jornades de vaga parcial convocades davant la impossibilitat d’arribar a un acord amb la direcció de l’empresa per millorar les condicions laborals de la plantilla. Demà divendres, 11 d’octubre, tornaran a fer dues hores de vaga a l’inici de cada torn de treball.

El comitè d’empresa està pendent de la resposta de la direcció a les propostes que la representació de la plantilla li va plantejar en la mediació de vaga. Si Elecnor no fa un pas per asseure’s a negociar aquestes qüestions i desbloquejar la situació es mantindran les jornades de vaga previstes per als dies 18 i 25 d’octubre i s’allargaran als divendres dels mesos de novembre i desembre.