CCOO de Catalunya dona suport a la Maria i la seva filla de 7 anys en la concentració d’avui davant del Consulat de l’Uruguai a Barcelona

A les 13 hores

Divendres passat es coneixia una sentencia que obliga a la Maria a entregar la seva filla al pare tot i haver ordre d’allunyament i una denuncia per abusos cap a la filla.

La Maria tenia una ordre d’allunyament del seu exmarit denunciat fa dos anys per violència masclista en l’àmbit de la parella i per abusos a la menor. Havia de lliurar la nena al Punt de Trobada de Gavà però un Jutjat de Vielha va retirar divendres la custòdia a la mare i ella amb els seus familiars van decidir demanar protecció al seu consolat.

Hi ha prou indicis i informes tècnics que avalen la necessitat de mantenir les mesures de protecció i un risc fefaent per a la mare i la filla. Estem novament davant d’un cas on la justícia sense cap visió de gènere revictimitza una dona que ha patit violència masclsita.

CCOO donem suport a la concentració prevista avui 7 d’octubre a les 13h davant del Consolat de l’Uruguai a Barcelona (Avinguda Diagonal 453 amb carrer Casanova)