Davant l'oposició frontal de la direcció a les propostes per millorar les condicions laborals de la plantilla

El Comitè d'Empresa d'Elecnor convoca diverses jornades de vaga parcial a la delegació de Sabadell

Foto Davant la impossibilitat d’arribar a un acord amb la direcció d’Elecnor per millorar les condicions laborals de la plantilla, el comitè d’empresa de la delegació de telecomunicacions que Elecnor té a Sabadell ha convocat diverses jornades de vaga parcial els mesos d’octubre, novembre i desembre per forçar l’empresa a desbloquejar aquesta situació. Durant aquestes jornades de vaga es faran dues hores d’aturada a l’inici de cada torn de treball. Les primeres es faran els dies 4, 11, 18 i 25 d’octubre.

La redefinició dels horaris laborals d’acord amb el que estableix la llei d’igualtat en matèria de conciliació de la vida laboral i la familiar és una de les raons principals que ha motivat aquesta convocatòria, després de la ruptura de les negociacions per part de l’empresa, que ha mantingut una oposició frontal a les propostes del comitè per millorar les condicions laborals de la plantilla.

El comitè també reivindica que s’igualin els beneficis socials que tenen establerts alguns departaments al conjunt de treballadors i treballadores, que es fixi un sistema de guàrdies més equitatiu i rotatiu, i que se’ls paguin les despeses d’aparcament mentre realitzen la seva feina, entre altres qüestions. També denuncien l’incompliment per part de l’empresa d’alguns requeriments de la Inspecció de Treball sobre els treballs en alçada o el reconeixement com a temps de treball del primer i últim desplaçament a un client quan no es passa pel centre de treball.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la mobilització i a les reivindicacions dels treballadors i treballadores de la delegació de telecomunicacions d’Elecnor de Sabadell, i exigim a l’empresa que s’assegui a negociar amb la voluntat de resoldre aquesta situació.
03/10/2019