Demà dijous, 3 d'octubre

Nova jornada de vaga a TE Connectivity contra l'ERO

Després de dues reunions en les quals no hi ha hagut cap avenç, les treballadores i treballadors de TE Connectivity (antiga Tyco Electronics), de Montcada i Reixac, tornaran a fer una nova jornada de vaga de 24 hores. Serà aquest dijous, 3 d’octubre, per reiterar el seu rebuig a l’ERO.

Coincidint amb la vaga, a les 12.30 h el comitè farà una assemblea davant de la fàbrica (polígon industrial Pla del Coll, carrer de Tordera, 6) per informar la plantilla sobre la darrera reunió.

CCOO d’Indústria dona suport als treballadors i treballadores de TE Connectivity en aquesta mobilització i farà tot el possible per preservar els llocs de treball que ara estan en perill.

Així mateix, aquest divendres, 4 d’octubre, una representació de CCOO d’Indústria i dels comitès de TE Connectivity i General Cable es reuniran amb l’alcaldessa de Montcada i Reixac per instar l’Administració local a intercedir davant les dues multinacionals per evitar la pèrdua de llocs de treball al municipi.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 d’octubre de 2019