Empresa líder en la venda de productes via catàleg en paper

CCOO troba excessiu l'ERO que presenta VENCA, amb què pretén acomiadar una setantena de persones

Foto L’empresa VENCA, del Grup Digital Lola, SAU, de Vilanova i la Geltrú, ha presentat un expedient de regulació d’ocupació (ERO) amb la intenció d’extingir 68 llocs de treball d’una plantilla de 254 persones. L’expedient inclou el tancament definitiu de la botiga de la ronda de la Universitat de Barcelona.

La marca, que històricament ha liderat la venda dels seus productes via catàleg en paper, fa anys que intenta fer-se lloc en la venda en línia posant en marxa projectes dirigits a un públic més jove.

Tot i així la direcció de l’empresa planteja la necessitat de reduir personal per garantir la viabilitat econòmica del negoci.

Des de CCOO valorem que el nombre d’afectacions és desproporcionat i en l’inici del període de consultes ja hem plantejat la nostra preocupació per les condicions laborals i la sobrecàrrega de treball de les persones que es quedaran.

Durant el desenvolupament de la negociació, CCOO apostarem per sortides voluntàries no traumàtiques i garantir unes condicions dignes del personal que continuarà prestant servei a un centre de treball tan icònic com és aquesta empresa a la comarca del Garraf.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de setembre de 2019