Demà dijous, 19 de setembre, a les 10 hores, a Can Ribes, Centre de Recursos Agraris a les Franqueses del Vallès (Camí Antíc de Vic, 10)

Assemblea de delegades i delegats de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona

Amb el títol “Canvis legislatius, eines contra la precarietat: plans d’igualtat i registre de jornada”, la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona organitza demà una assemblea de delegades i delegats. Es farà demà dijous, 19 de setembre, a les 10 h, a Can Ribes, Centre de Recursos Agraris a les Franqueses del Vallès (Camí Antíc de Vic, 10), i s’hi tractaran els canvis legislatius aplicats aquest any, unes mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat a la jornada de treball. En acabar, a les 13.00 hores s’hi atendrà als mitjans de comunicació que ho desitgin.

El sindicat vol analitzar les darreres novetats jurídiques en matèria d’igualtat (RDL 06/2019) i de registre de la jornada de treball (RDL 08/2019). La legislació, com precisa el Tribunal de Justícia de la UE, obliga a equilibrar la relació laboral entre l’empresariat i la part feble, és a dir les persones treballadores. Obliga a crear un sistema que permeti computar la jornada laboral diària realitzada per determinar de manera objectiva i fiable el nombre d’hores de treball efectives, la seva distribució en el temps i el nombre d’hores extraordinàries.

L’assemblea serà presentada i moderada per Ángel Ramos, secretari d’Acció Sindical de la UI CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona, i hi intervindran:
-Gonzalo Plata, secretari general de la UI de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona
-Jorge Moraleda, responsable de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya
-Jonathan Gallego, director del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya
-Lluïsa González, secretària de Relacions Institucionals, Salut Laboral, Dona, LGTBI i Igualtat de la UI CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de setembre de 2019

Agenda:
Dijous, 19 de setembre, de 2019
10.00 hores (assemblea); 13.00 hores (declas)
Can Ribes, Centre de Recursos Agraris - Camí Antíc de Vic, 10. Les Franqueses del Vallès
18/09/2019