En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2019

CCOO organitza un seminari sindical dedicat als impactes sobre la salut del model de mobilitat

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2019, CCOO de Catalunya ha organitzat diversos actes. El segon tindrà lloc aquest dijous, 19 de setembre, a les 18 hores, a l’Espai l’Assemblea de la seu central del sindicat a Via Laietana, 16, de Barcelona. Serà un seminari sindical dedicat als impactes sobre la salut del model de mobilitat.

L’acte serà presentat i moderat per José Manuel Jurado, responsable de Sostenibilitat i Medi Ambient de CCOO de Catalunya. Tindrà lloc una taula de debat amb Josep Ma. Suelves, cap del Servei de Prevenció i Control del Tabaquisme i de les Lesions de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, Maria García, portaveu de la Plataforma per la Qualitat de l’Aire, Mònica Pérez, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, Carolyn Daher, coordinadora de la iniciativa de Planificació Urbana Medi Ambient i Salut d’ISGLOBAL, i Albert Vilallonga, tècnic de mobilitat d’ISTAS-CCOO.

Tancarà l’acte Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de setembre de 2019