CCOO d’Indústria rebutja l’ERO anunciat per TE Connectivity de Montcada que pot afectar un centenar de treballadors i treballadores

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja l’ERO anunciat aquest matí per l’empresa multinacional TE Connectivity ( antiga Tyco) de Montcada i Reixach, que té la intenció d’acomiadar un centenar de treballadors i treballadores, el que representa una quarta part de la plantilla. Aquesta empresa es dedica a la producció de sensors i altres components per a la indústria de l’automoció i compta amb uns 80.000 treballadors i treballadores en 140 països del món.

CCOO està a l’espera que l’empresa lliuri la documentació als representants dels treballadors per estudiar-la i actuar en conseqüència. En qualsevol cas, CCOO d’Indústria ja ha anunciat que farà tot el possible per preservar els llocs de treball que ara estan en perill.