XVII Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Idees. Organització. Lluita!

Organitzada per Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya

Un any més, ja tenim aquí l’Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas. Serà els propers divendres 11 i dissabte 12 d’octubre a la casa de colònies el Xaloc, a prop de Manresa.

L’escola és la trobada anual dels joves de CCOO per compartir experiències, aprendre sobre el món sindical i la problemàtica actual i, com no, passar-ho molt bé! Aquest any, sota el lema “IDEES. ORGANITZACIÓ. LLUITA!” tractarem d’aprofundir en com organitzar-nos, com funcionen les eleccions sindicals, dotar d’eines als nostres afiliats i afiliades joves per poder fer front a dubtes o problemàtiques que els puguin sorgir en el seu dia a dia a la feina. També tractarem temàtiques d’actualitat, com la crisi climàtica i la repercussió que té al món del treball.

Per últim, us recordem que l’allotjament i els àpats corren a càrrec de l’organització.

ESPEREM COMPTAR AMB LA VOSTRA PRESÈNCIA!

Feu clic per descarregar-vos:
– el cartell de la XVII Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Idees. Organització. Lluita!
– el programa de la XVII Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Idees. Organització. Lluita!

#SomBandaOrganitzada
@Joves_ccoo