CCOO rebutgem l’ERO que ha presentat l’empresa MON-PA per acomiadar 96 persones

L’expedient suposa el cessament de tota l’activitat productiva

CCOO d’Indústria manifestem el nostre rebuig absolut a l’expedient d’acomiadament col·lectiu que ha presentat aquest dilluns l’empresa MON-PA, a través de les panificadores MYRPA i PAMYR, al·legant causes econòmiques. L’expedient afecta un total de 96 treballadors i treballadores i suposa el cessament de tota l’activitat productiva.

CCOO considerem que aquesta mesura és del tot desproporcionada i injusta, i denunciem que s’ha executat de mala fe per part de la direcció de l’empresa. Així mateix, hem sol·licitat a l’empresa que es paguin les dues últimes mensualitats que deu a la plantilla i l’instem a buscar solucions que garanteixin la continuïtat de l’activitat i l’articulació de mesures no traumàtiques per a la plantilla.

Fins al moment, en les dues reunions que s’han mantingut amb la direcció de MON-PA, aquesta no ha aportat cap solució i únicament al·lega la manca de liquiditat per pagar les nòmines, cosa que deixa clara una nul·la voluntat de diàleg amb expectatives de continuïtat.

CCOO treballarem intensament per trobar una solució mitjançant la negociació, però no descartem iniciar mobilitzacions per desencallar aquesta lamentable situació, provocada per la mala gestió de MON-PA.