Les treballadores i els treballadors del departament de pisos del sector hoteler es concentraran diumenge davant els ajuntaments de Barcelona i Lloret de Mar

CCCO dona suport a les concentracions de les Kellys per exigir millors condicions de treball i un canvi en la legislació al sector per evitar les externalitzacions del servei

El proper diumenge, 25 d’agost, a les 19,00 hores, a la plaça Sant Jaume davant l’ajuntament de Barcelona i a la Plaça de la Vila, davant l’ajuntament de Lloret de Mar, tindran lloc concentracions del col•lectiu de les Kellys (treballadores i treballadors del departament de pisos del sector hoteler) que continua reivindicant els canvis necessaris de millora al departament de pisos dels hotels on el personal treballa amb unes condicions laborals molt precàries i amb una desproporcionada càrrega de treball. CCOO Serveis de Catalunya dona ple suport a aquesta mobilització.

Posar fi a les externalitzacions dels serveis de pisos que fan que empitjorin les condicions laborals o que s’incrementin les inspeccions laborals als centres de treball, són algunes de les reivindicacions més importants del col•lectiu de les Kellys.
21/08/2019