Continuen les mobilitzacions per la inseguretat per a conductors i passatgers en les línies de bus al Garraf

FotoEls treballadors i treballadores de l’empresa MONBUS, han decidit continuar les mobilitzacions davant la manca de seguretat en les línies de bus al Garraf, especialment per la nit.

La situació d’inseguretat és habitual tant per a conductors com per a passatgers de les línies, amb agressions físiques i verbals contínues i està afectant tant física com psicològicament al conjunt de la plantilla.

El Comitè d’Empresa, format per CCOO, ha realitzat innombrables reunions amb la direcció de l’empresa per cercar-ne solucions, així com gestions davant Mossos d’Esquadra i els ajuntaments de Sitges, Vilanova i la Geltrú i Sant Pere de Ribes, sense cap voluntat per part de les empreses d’arribar a cap acord. Aquesta situació ja va obligar a les treballadores i treballadors a realitzar les primeres aturades parcials el passat mes de juliol.

És per això que s’ha decidit convocar noves aturades parcials tots els dilluns i divendres dels mesos de setembre i octubre, des de les 7 a les 10 h i des de les 18 a les 21 h.

Els objectius de la vaga són garantir la seguretat de treballadors i usuaris de les línies, implementant mesures de prevenció com càmeres de vigilància, personal de seguretat, etc…

CCOO espera que les empreses entrin en raó i atenguin aquestes justes reivindicacions.
20/08/2019