Ratificació del preacord aconseguit amb l'empresa en la mediació

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies desconvoca la vaga prevista per avui divendres, 2 d'agost

Des de la Federació d’Indústria de CCOO de les Comarques Gironines us informem el Comitè d’empresa de l’aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d’Arbúcies ha desconvocat la vaga prevista per avui divendres, 2 d’agost, davant la ratificació del preacord aconseguit amb l’empresa en la mediació.

Es promou la finalització de la declaració de vaga pel fet que els treballadors/es convocants han aprovat en Assemblea, en el dia d’ahir, dijous 1 d’agost, el preacord arrel de les converses mantingudes entre la representació de l’empresa i la representació legal de CCOO de les persones treballadores.

L’acord suposa un increment salarial del 2,7% amb efectes de l’1 d’abril i durant la vigència del conveni, i està sotmès a la possibilitat de la revisió salarial en determinades condicions.

Des de CCOO agraïm als Serveis Territorials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, les negociacions, requeriments i altres gestions realitzades per arribar a un acord consensuat que ha aconseguit evitar la vaga convocada.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 d’agost de 2019