CCOO guanya una sentència contra l’Ajuntament de Salt que posava en qüestió el torn de vacances als membres de les brigades municipals dels 15 al 31 de juliol

Demanda presentada pel Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat

El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de les Comarques Gironines va presentar una demanda de conflicte col·lectiu en contra de la decisió unilateral de l’Ajuntament de Salt de no concedir vacances durant el període del 15 al 31 de juliol als membres de les brigades municipals.

Ara, el Jutjat Social núm. 1 de Girona ha dictat sentència, executiva i taxativa, que declara la nul·litat de la decisió de limitar el gaudi de les vacances durant el període del 15 al 31 de juliol i denega la voluntat de l’Ajuntament de modificar les vacances per necessitats no fonamentades del servei.

El resultat de tot plegat és que l’Ajuntament de Salt ha de complir allò establert a la sentència i ha hagut de concedir els dies de vacances que prèviament havia denegat a les persones treballadores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de juliol de 2019