L'efecte estacional de la temporada d'estiu fa incrementar l'ocupació sobretot femenina, però malauradament a costa de contractes temporals i jornades parcials

CCOO denuncia la saturació del mercat de treball i la incapacitat de reduir l'atur i generar ocupació de qualitat

Foto CCOO de Catalunya reivindica millors polítiques actives d’ocupació amb dotació pressupostària pensades especialment per a les dones per tal de reduir la bretxa que existeix entre homes i dones. Calen polítiques d’ocupació efectives per combatre la cronificació de l’atur.

A més també cal millorar la qualitat de l’ocupació, sobretot la de les dones, enfortint el mercat de treball amb ocupacions sòlides i estables i cal defensar més inversió pública i privada per potenciar sectors productius que generin estabilitat i ocupacions d’alt valor afegit. Cal més inversió en el teixit productiu (formació, innovació, infraestructures,...) destinada a reactivar l’activitat econòmica.

També exigim al Govern que derogui la Reforma Laboral per garantir els drets de les persones treballadores, afavoreixi l’estabilitat i combati la precarietat laboral, a través del diàleg social.

Feu clic per veure:
- el comunicat de valoració de l'EPA del segon trimestre del 2019